Fredagkväll

Efter utelek med flickkusinen och några varv med traktorn i kohagen med moffa var Iris trött. Hon sov dåligt förra natten och knappt något alls idag på dagen såhon klagade inte ens då pyjamasen åkte fram. V tog hand om nattningen och jag bara satt i soffan och stirrade. Det är märkligt att ta det lugnt.

Det blir en lugn fredagskväll, tack och lov. Jag känner mig trött och seg i kroppen efter en lång och lite besvärlig vecka. Vitlöksbatong i ugnen och lite godis ppassar utmärkt till kvällens Idol-avsnitt. 




En urusel bild på lilla magen vecka 30. Jag var för trött för att orka ta flera.

Kommentarer
Postat av: Linn

Va fin kula du har! :)

2010-09-12 @ 21:04:06
Postat av: Linn

Va fin kula du har! :)

2010-09-12 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0