Polarn och pyret

Jag är verkligen inget stort fan av Polarn och pyret men en sak har jag spanat in, deras skötväska. Vi hade en Emmaljunga då Iris var bebis men den hade inga fack på insidan så jag sålde den ganska snabbt. Jag har googlat och letat och hittills är denna bäst. Jag vill inte ha en som är jätte stor och inte heller en som verkligen bara ser ut som en skötväska. Denna är lite mindre, smidig, enkel och kan användas till annat sen eftersom fackdelen går att ta bort. Sen då jag går över från hemvårdsstöd till mammapeng och the big cash börjar strömma in ska jag slå till.






Kommentarer
Postat av: Annika

Den ser mycket bra ut! Det är säkert bra med flera småfack, har märkt i vår emmaljunga att allt ligger som en stor röra så man hamnar att gräva ut halva väskan för att hitta de man söker!

2010-09-19 @ 10:54:32
URL: http://annikahelene.blogapot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0