Redan fredag

Denna vecka har verkligen bara susat förbi, snart är vi inne i oktober. Imorse smattrade regnetmot fönstren, för tredje dagen irad. Iris var så lessen över att inte kunna åka till parken idag heller. Vi åkte på kusinlekis till Lepplax istället. Mycket lek, lite slagsmål, köttsoppa, god kycklingsallad och fredagsbulle. Vi tupplurade vid mommos och lekte sen lite till. Det är roligt med lite omväxling från vardagen här hemma, Iris blir så lätt uttråkad av att bara vara hemma dag ut och dag in.

Vi kom hem samtidigt som pappa. Åt middag och vilade lite. Medans de andra två åkte iväg på ärenden passade jag på att plocka undan och fixa med grejer som annars hade lämnat till helgen. Kvällslek, bad, mys och gröt och sen var ungen mer än redo för sängen. Jag ser fram emot en lugn fredagkväll, jag känner mig så trött och seg i kroppen. Lillasyster ligger långt, långt nere och hickar och magen känns spänd och obekväm. Imorgon ska jag försöka vila mer igen fast det är otroligt tråkigt.

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0