Trötter

Jag är så otroligt kvällstrött nu igen, kanske det har med graviditeten att göra. Jag skulle vara redo att tacka för mig kl 20, men lite får man ju behärska sig.

Idag fick vi värsta fixarrycket här hemma Iris och jag. 5 maskiner tvätt har snurrat och garderober tömts och fyllts igen. Vi sorterade bort alla Iris urvuxna kläder så att lillasyster skulle få en egen byrålåda. Iris var inte allt för förtjust över att hennes kläder åkte ner i en låda. Vi inventerade i lakansförrådet och Iris och lillasyster fick varsin hög. Iris kommer att få sova vidare i sin spjälsäng ett tag ännu, hon ryms bra och jag känner min dotter tillräckligt väl för att veta att hon inte kommer att hållas i en "stor" säng sen då bebisen har ljud på natten. Men vi har lakan så det räcker åt dem båda så det var ju ännu en sak mindre att ordna.

V nattar Iris på vinden och jag har plockat upp leksaker och startat en diskmaskin. Idol, smörgås och veteputen väntar här näst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0