Värsta flytet

Idag har vi haft en sådan dag som får en att orka de dagar man har mindre flyt. Iris sov till 9.15 (!) och var glad och gosig då hon vaknade. Jag var slemmig och hade ont i halsen och ville bara vara hemma. Iris är smartare än så och började ställa sig till parken med stövlar och väska. 45 minuter senare gav jag upp, klädde på henne och körde till parken. Sålänge hon lekte där kokade jag köttsoppa och småstädade. Hämtade Iris, åt soppa och lekte med modeleran i en timme. Vi sov i två timmar , åt mellis och pysslade lite till. Värmde soppan och klädde på oss. Lekte ute länge, tittade på båtarna och åt russin. Bad, gröt och lite mys före pappa kom hem. Jag smet iväg och handlade lite och kom hem till ett tyst hus. Ugnspizza,mjölk och lite Friends. En superb måndag indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0