Pissdag

Bra saker idag:

- det fanns massor med grynost till frukostäggen
- jag hittade min favoritullsocka som varit borta halva vintern
- Iris har använt flera (för henne) nya engelska ord  (några för världen helt nya också iofs.)
- jag fick äntligen tummen ur och bokade ett loppisbord samt fyllde det med onödiga grejs
- jag fick träna ett hårt pass efter att barnen somnat
- Iris blodsockervärden har varit utomordentligt fina idag (hurra!)

Resten av dagen behöver vi inte ens tala om. Skrik, gnäll, tandagnisslan, tårar, benhäng, tjat, ofantliga mängder nerspydda bodys och en stirrig morsa. Jag meddelade sambon att idag var en bra dag att sluta kl 16 som vanliga människor och prisade sen gudarna då jag kl 16.17 fick låsa in mig i vessan och stirra ifred där en stund.

Nya tag imorgon! (stirr, stirr, stirr)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0