Två systrar



Jag hade förberett med mycket sömn och mätta magar och plockade fram kameran för att få några bilder på flickorna. Det gick väl sådär. Storasyster hoppade runt som en speedad duracellkanin och lillasyster kissade genom blöjan och på fårskinnet.

Men det är ju känslan som räknas och systrarna gillar varandra väldigt mycket. Lite lustigt är det ju att de verkar få olika ögonfärg, Iris ögon blev mörkbruna där strax före 3 månadersdagen men Claras blir bara blåare för var dag som går. Claras hår är lika mörkt som Iris men hyn en nyans ljusare än Iris vad Iris var då hon var bebis.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Tänkte just det när jag såg bilden, att så här minns jag inte att jag har sett Iris på nån bild. Men visst är det så att Martha har blåa ögon så de har ju iaf chans till blåa ögon :) ( eller har jag helt fel?)Men det är ju väldigt vackert med blåa ögon till en mörkare hy också :) vackra döttrar har du.

2011-02-18 @ 16:20:31
URL: http://annikahelene.blogapot.com
Postat av: Linn

Va gullig bild! :)

2011-02-18 @ 16:41:25
Postat av: Syster 2

Alldeles underbar bild!

2011-02-18 @ 18:56:53
Postat av: Vasa-mosti

Voi gullobullona!

2011-02-18 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0