En kväll på stan

Jag och Iris smet iväg på en tumisdate idag på eftermiddagen. Vi beställde lite blommor till dopet, åt franskisar vid mäccen, köpte nya strumpbyxor åt flickorna vid Lindex och avslutade med att handla mat och dricka kaffe vid Halpa-Halli. Jag fick verkligen tid att se hur stor och duktig hon blivit, att hon pratar så bra och har egna åsikter och tankar om dittan och dattan. Hon njöt nog också av min fulla uppmärksamhet , det är inte alltid enkelt att ha en lillasyster som alltid sitter fast i mammas famn. Men likväl hade hon så bråttom in då vi kom hem för att hälsa på Clara. De gosades och pussades och Iris berättade åt Clara vad vi hade gjort i stan. Clara sken upp som en sol och benen och armarna fladdrade helt okontrollerat omkring. Jag är så innerligt glad att de har varandra och att de är ett eget litet team. Våra flickor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att ni hinner me såmt oxså! :)

2011-01-13 @ 14:42:04
Postat av: Anonym

Sånt*

2011-01-13 @ 14:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0