Frågestund

Inspirationen lyser med sin frånvaro så vi kör en frågestund istället. Ask away!


Kommentarer
Postat av: Johanna- Emilias mamma

Som nybliven läsare har jag några frågor! :)

Är Clara (vilken fint namn förresten) född för tidigt? Hon var ju rätt så liten om jag minns rätt.

Är din sambo/man från Irland? Pratar han engelska med barnen då eller?



2011-01-16 @ 21:33:31
Postat av: Anonym

Det har varit ganska mycket "byggtankar" i unga mammors bloggar den senaste tiden. Har ni byggt hus eller hur bor ni? Om ni har byggt hus så hur klarar ni av det rent ekonomiskt?

2011-01-16 @ 21:34:52
Postat av: Anonym

Eva hade skrivit om den jämställda mannen och hur det inte alltid fungerar så i praktiken även om det är en fin tanke. Vad tycker du? Hade du önskat att ni hade delat upp föräldraledigheten lika? Och hur delar ni upp allt annat...?

2011-01-16 @ 21:41:07
Postat av: Anonym

Har du funderat på vad du vill studera sen när flickorna är lite äldre?

2011-01-17 @ 09:27:57
Postat av: Malin

jag är konfunderad på boendet i Larsmo. Det enda jag har om larsmo är fördomar. Så hur är det att bo dit? stämmer några fördomar?

2011-01-17 @ 10:10:09
Postat av: Anonym

Jag minns inte att jag har läst om att Iris träffar sina farföräldrar. Bor de inte här i närheten då?

2011-01-17 @ 11:30:46
Postat av: Eva

Hur presenterar sig Alexandra?

Vad gör du om tio år?

Vad har du för mål i livet?

Vad är din bästa egenskap som mamma?

Vad är din sämsta egenskap som mamma?

2011-01-17 @ 18:23:41
URL: http://www.kakkakaffe.com
Postat av: Anonym

Jag är en ny läsare så jag har några frågor :) Jobbar eller studerar du när du inte är mammaledig? Isf vad? Var bägge barnen planerade? Hur är din relation till din pojkväns föräldrar? Har du syskon?

2011-01-18 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0