Hemma

Nu är hela familjen samlad här hemma igen. Igår blev vi utskriva från barnavdelningen helt på riktigt och det var så skönt. Iris blodsockervärden hålls ganska stabila och varierar från 4 till 10 allt som oftast. Några pikar nu som då men helrre det än att det blir för lågt.
Vi har kommit igång bra och Iris är sig själv igen. Hon leker, busar och äter som en vanlig 2-åring. Jag är så glad att ha henne tillbaka, älskade unge.

V är sjukskriven ännu denhär veckan för att vi ska få in våra nya rutiner ordentligt. Jag är väldigt tacksam för det, jag höll nästan på att bli alldeles för trött. Nu har jag fått sova ut på morgonen två dagar i rad och känner hur orken återvänder.

Kvällen spenderade vi hos mommo och moffa och Iris babblade på vägen hem om hur roligt det hade varit. Vi ska nog bada bastu där snart igen kom hon fram till. Nu sover flickorna och jag ska krypa er under täcket och hoppas att värken från bihålorna har försvunnit imogon. Jag skulle inte riktigt ha lust med flera läkarbesök och recept just nu.

Kommentarer
Postat av: Åppå Källbackan

Så bra att ni fick komma hem! :D Då när jag fick diabetes spenderade jag hela sportlovet på malmska... men mamma och jag gick på bio och såg på Pocahontas istället ;) Välkomna hem! Och jag önskar att jag hade Iris blodsocker just nu, för det låter som bra värden jämför med mina!

2011-01-26 @ 09:54:19
URL: http://sandra.neuman.fi
Postat av: Juni

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 04:37:24
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0